Function | nema |
Title | Professor of vocational studies |
dragoljub.jovicic@vps.ns.ac.rs | |
Telephone | +381214854044 |
Office | КАБИНЕТ 37 |
Consultation | Monday 08:30-10:30 |
др Драгољуб Јовичић

Lecture classes
- КАНАЛИ МАРКЕТИНГА (БОЛ. 17)
Practical classes
- КАНАЛИ МАРКЕТИНГА (БОЛ. 17)
Exams
- ТРЖИШНО ПОСЛОВАЊЕ (БОЛ. 07)
ПОНАШАЊЕ ПОТРОШАЧА (БОЛ. 12)
ТРЖИШНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 12)
МАРКЕТИНГ (БОЛ. 17)
МЕНАЏМЕНТ НАБАВКЕ (БОЛ. 12)
КАНАЛИ МАРКЕТИНГА (БОЛ. 17)
МАРКЕТИНГ ИСТРАЖИВАЊЕ (БОЛ. 12)
ПОНАШАЊЕ ПОТРОШАЧА (БОЛ. 17)
ПОСЛОВНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 12)
МАРКЕТИНГ (БОЛ. 07)
ПОСЛОВНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 12)
МЕНАЏМЕНТ НАБАВКЕ (БОЛ. 12)
ПОСЛОВНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 07)
ПОНАШАЊЕ ПОТРОШАЧА (ПРЕ БОЛ.)
СТРУЧНА ПРАКСА 2 (ТР) ТЕМА 4 (БОЛ. 12)
ИЗРАДА ЗАВРШНОГ МАСТЕР РАДА (БОЛ. 17 - МС)
МАРКЕТИНГ ИСТРАЖИВАЊЕ (БОЛ. 07)
САВРЕМЕНО ТРЖИШНО ПОСЛОВАЊЕ (БОЛ. 17)
ТРЖИШНО ПОСЛОВАЊЕ (БОЛ. 07)
ТРЖИШНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 17)
МАРКЕТИНГ (БОЛ. 12)
ПОНАШАЊЕ ПОТРОШАЧА (БОЛ. 12)
ПОСЛОВНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 12)
ТРЖИШНО ПОСЛОВАЊЕ (БОЛ. 12)
ТРЖИШНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 07)
МЕЂУНАРОДНИ МАРКЕТИНГ (БОЛ. 07)
ПОСЛОВНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 17)
Материјали
КАНАЛИ МАРКЕТИНГА (БОЛ. 17)
- Rezultati kolokvijuma iz KANALA MARKETINGA OD 02.12.2024.
- Резултати испита из предмета Канали маркетинга, октобар 2 (28.09.2024.)
- Резултати испита и поправног колоквијума из предмета Канали маркетинга, окобарски рок (18.09.2024.)
- Резултати испита и поправног колоквијума из предмета Канали маркетинга, септембарски рок (04.09.2024.)
- Резултати испита и поправног колоквијума из предмета Канали маркетинга, јункси рок (19.06.2024.)
- Резултати испита и поправног колоквијума из предмета Канали маркетинга, мајски рок (22.05.2024.)
- Резултати испита и поправног колоквијума из предмета Канали маркетинга, априлски рок (17.04.2024.)
- Резултати испита и поправног колоквијума из предмета Канали маркетинга, мартовски рок (06.03.2024.)
- Резултати испита и поправног колоквијума из предмета Kанали маркетинга, јануарски рок (24.01.2024.)
- Табела предиспитних поена
- Резултати редовног колоквијума из предмета Kанали маркетинга, 01.12.2023.
- Резултати испита и колок. из КАНАЛА МАРКЕТИНГА од 30.09.2023.
- Резултати испита и колоквијума из КАНАЛА МАРКЕТИНГА, 14.09.2023.
- Резултати испита из КАНАЛА МАРКЕТИНГА од 08.06.2023.
- Резултати испита и колоквијума из КАНАЛА МАРКЕТИНГА од 17.05.2023.
- Резултати колоквијума и испита из КАНАЛА МАРКЕТИМГА од 05.04.2023.
- Резултати са испита и колоквијума из КАНАЛА МАРКЕТИНГА, од 22.02.2023.
- Резултати са испита и колоквијума из Канала маркетинга од 26.01.2023.
- Резултати колоквијума из Канала маркетинга, 01.12.2022.
- Резултати испита и колоквијума oд 02.10.2022.
- Резултати испита од 25.09.2022.
- Резултати испита од 29.08.2022.
- Резултати испита и колоквијума од 17.06.2022.
- Резултати испита и колоквијума од 24.05.2022.
- Rezultati ispita i kolokvijuma od 12.04.2022.
- Резултати испита и колоквијума 15.03.2021.
- Резултати испита 27.01.2021.
- Обавештење о колоквијуму 02.11.2020.
- Резултати испита 30.09.2020.
ПОСЛОВНО КОМУНИЦИРАЊЕ (БОЛ. 17)
- Резултати испита и колоквијума од 18.09.2024.
- Резултати испита и колоквијума од 04.09.2024.
- Резултати испита и колоквијума од 19.06.2024.
- Резултати испита од дана 22.05.2024. године
- Резултати редовног колоквијума 17.04.2024.
- Резултати испита и колоквијума од дана 24.01.2024.године
- Резултати испита и колоквијума из ПОСЛОВНОГ КОМУНИЦИРАЊА од 30.09.2023.
- Резултати испита и колок. из ПОСЛОВНОГ КОМУНИЦИРАЊА, 14.09.2023.
- Rezultati ispita i kolokvijuma od dana 14.09.2023. godine
- Rezultati ispita i kolokvijuma od dana 07.09.2023. godine
- Резултати из испита и колоквијума од дана 08.06.2023. године
- Резултати из испита од 17.05.2023. године
- Резултати испита од дана 26.01.2023. године
- Резултати из испита од 02.10.2022. године
- Резултати из испита од 25.09.2022. године
- Резултати из испита од дана 29.08.2022. године
- Резултати испита од 17.06.2022. године
- Резултати из испита од дана 24.05.2022. године
- Резултати испита од дана 12.04.2022. године
- Резултати колоквијума од дана 12.04.2022. године
ПОНАШАЊЕ ПОТРОШАЧА (БОЛ. 17)
- Резултат испита из ПОНАШАЊА ПОТРОШАЧА од 19.06.2024.
- Резултат испита из ПОНАШАЊА ПОТРОШАЧА од 30.09.2023.
- Резултати испита из Понашања потрошача, 14.09.2023.
- Резултати из испита и поправног колоквијума од 08.06.2023. године
- Резултати из испита од 17.05.2023. године
- Резултати испита од дана 05.04.2023. године
- Резултати испита од дана 22.02.2023. године
- Резултати из испита и поравног колоквијума од дана 26.01.2023. године
- Предиспитни поени на дан 20.01.2023. године школска 2022/2023
- Rezultati iz kolokvijuma od 29.11.2022. godine
- Резултати испита од 02.10.2022.
- Резултати испита и колоквијума од 25.09.2022.
- Резултати испита и колоквијума од 29.08.2022.
- Резултати колоквијума од 24.05.2022.
- Резултати колоквијума од 12.04.2022.
- Резултати испита 30.09.2020.
САВРЕМЕНО ТРЖИШНО ПОСЛОВАЊЕ (БОЛ. 17)
- Резултат испита из САВРЕМЕНОГ ТРЖ. ПОСЛОВАЊА, 14.09.2023.
- Резултати колоквијума из САВРЕМЕНОГ ТРЖИШНОГ ПОСЛОВАЊА од 08.06.2023.
- Резултати испита од 17.06.2021.
- Резултати колоквијума 15.12.2020.
- Обавештење он-лине настава на предмету Савремено тржишно пословање 08.10.2020.
- Резултати испита 30.09.2020.
- Резултати колоквијума 12.09.2020.
МЕНАЏМЕНТ НАБАВКЕ (БОЛ. 12)
МАРКЕТИНГ (БОЛ. 17)
ТРЖИШНО ПОСЛОВАЊЕ (БОЛ. 12)
Обавештења
8. September 2023.РЕЗУЛТАТИ ИСПИТА ОДРЖАНИХ 07.09.2023. год.
ПОСЛОВНО КОМУНИЦИРАЊЕ
Батар Милана – 71(8)
Добријевић Ивана – 65(7)
Зељковић Дејана – 63(7)
Радоичић Вања – није положено (19 бодова)
Ристић Стоја – 74(8)
Фаћој Анђела – 93(10)
Поправни колоквијум је положио Михајлов Војин (30 бодова), а није положио Станковић Данило (12 бодова).
КАНАЛИ МАРКЕТИНГА
Божић Александра – 69(7)
Катанић Душанка – није положено
Рајчић Милана – 67(7)
Поправни колоквијум је положила Векић Бојана (27 бодова)
ПОНАШАЊЕ ПОТРОШАЧА
Комненић Александар – 62 (7)
Кузељевић Страхиња – 56(6)
САВРЕМЕНО ТРЖИШНО ПОСЛОВАЊЕ
Крстић Дарко – није положио
УВИД У РАДОВЕ:
Пословно комуницирање – уторак 12.00ч, кабинет 32
Сви остали предмети – понедељак 14.00ч, кабинет 16
22. February 2022.Стручна пракса, упуство за израду рада
Упуство за израду рада и за полагање испита из
„Стручне праксе ИИ (ТХ) – Тема 1“
Студент уз консултације са професором бира тему, пише рад и доставља га благовремено (најмање четири седмице пре испита) професору на преглед. Након прегледа рада и професорове сагласности да може изаћи на испит, студент брани рад усмено у термину који је предвиђен у конкретном испитном року.
Обим рада треба да буде у интервалу од 15 до 20 куцаних страна, формата А4, фонт 12.
Структура рада: увод (цца 1-2 стр.), разрада (цца 13-18 стр., од чега 1/5 теорије и 4/5 у вези са праксом, тј. конкретном пословном ситуацијом у организацији), закључак (цца 1-2 стр.) и литература (минимум 3 извора („Савремено трж. пословање“, Јовичић, Сударов, ВПШСС))
Централни део рада треба да се односи на опис, истраживање и анализу постојеће ситуације у изабраној организацији (предузећу, компанији), као и на пар конкретних предлога који би требало да допринесу бољој организацији и ефикаснијем пословању, а што би све скупа требало да резултира у бољој позиционираности организације на тржишту.
У закључку се у сажетој форми презентују кључни предлози у вези са потенцијалним сугестијама и пословним активностима, које би требало да доведу до ефикаснијег пословања организације и постизања вишег нивоа конкурентске предности у односу на конкуренцију.
Написани и од стране професора одобрени радови, уз благовремену предају свих потребних докумената (попуњени формулари за Стручну праксу) за излазак на испит, бране се на усменом испиту, у термину предвиђеном по распореду за конкретни испитни рок.
Нови Сад, 19.02.2021.
Оквирне ТЕМЕ за
„Стручну праксу ИИ (ТХ) – Тема 1: Примењени маркетинг у туризму ( на конкретним примерима)“
Цена као једна од кључних детерминанти у остваривању профитабилног пословања (организације, компаније, хотела, ресторана… xy)
Квалитетна услуга – предуслов ефикасног и одрживог пословања (организације, компаније, хотела, ресторана… xy)
Неопходност примене ефикасних интегрисаних маркетинг комуникација за остваривање конкурентске предности (организације, компаније, хотела, ресторана… xy)
Значај ефикасног пословног комуницирања у (организацији, компанији, хотелу, ресторану… xy) за остваривање профитабилног пословања
Утицај субјеката из микроокружења и сила из макроокружења на профитабилност (организације, компаније, хотела, ресторана… xy)
Неопходност благовременог и квалитетног маркетинг истраживања у процесу антиципирања потреба и жеља корисника услуга (организације, компаније, хотела, ресторана… xy)
Значај фокусираности на географске и демографске детерминанте понашања потрошача при креирању оптималног маркетинг микса (организације, компаније, хотела, ресторана… xy)
Неопходност ефикасног пословног преговарања за добру позиционираност (организације, компаније, хотела, ресторана… xy) на Б2Б тржишту.
Нови Сад, 19.02.2021.
Проф. Драгољуб Јовичић