ZAŠTO STUDIRATI MENADŽMENT I BIZNIS?
- zbog sticanja kompetencija u osnovnim i specijalizovanim područjima menadžmenta, neophodnih za zapošljavanje i nastavak usavršavanja u poslovnom sektoru;
- zbog obavljanja stručne prakse u istaknutim kompanijama, u skladu sa interesovanjima studenata;
- zbog mogućnosti pokretanja sopstvenih preduzetničkih inicijativa.
DETALJNIJE O STUDIJSKOM PROGRAMU
Studijski program Menadžment i biznis je koncipiran da obrazuje menadžere koji će nakon dvogodišnjeg programa razviti funkcionalna znanja i veštine, i izgraditi relevantne kompetencije za efikasno donošenje odluka i rešavanje kompleksnih problema u kontekstu savremenog poslovanja.
Cilj programa je da se studentima pruži odgovarajuće i visokokvalitetno znanje o ekonomskim, organizacionim i finansijskim aspektima upravljanja poslovnim aktivnostima. Na taj način omogućiće se razvoj kompetencija ključnih za uspešnu organizaciju i izvođenje poslovnih aktivnosti, kako na nacionalnom, tako i na međunarodnom nivou. Pored toga, poseban akcenat se stavlja na obavljanje redovne i plaćene stručne prakse, koja će studentima omogućiti sticanje funkcionalnih znanja i razvijanje kompetencija iz oblasti menadžmenta i biznisa, usklađenih sa realnim potrebama tržišta rada, kao i na izgradnju digitalnih veština u savremenom poslovanju.
Studenti koji završe master strukovne studije na studijskom programu Menadžment i biznis biće kvalifikovani za obavljanje sledećih poslova:
- menadžer razvoja
- projektni menadžer
- menadžer javnih nabavki
- menadžer ljudskih resursa
- menadžer događaja
- brend menadžer
- poslovni analitičar
- konsultant u oblasti upravljanja poslovanjem
- samostalni preduzetnik itd.
Lice koje završi studijski program MSS Menadžment i biznis stiče stručni naziv: Strukovni master menadžer.
KAKO I KADA KONKURIŠEM? – Više informacija o konkursu možete naći ovde.
Rbr. | Šifra | Naziv | Semestar | Br. časova | ESPB |
---|---|---|---|---|---|
1 | 24.MMBK01 | Strategijski menadžment | 1 | 3+3 | 8 |
2 | 24.MP0002 | Poslovni engleski jezik | 1 | 3+3 | 8 |
3 | Izborna korpa I | 1 | 3+2 | 7 | |
24.MP0022 | Projektni menadžment | ||||
24.MP0028 | Menadžment poslovnih performansi | ||||
4 | 24.MP0010 | Metodologija istraživačkog rada | 1 | 4+2 | 7 |
5 | 24.MMBK03 | Globalni menadžment | 2 | 3+2 | 7 |
6 | 24.MMBK04 | Javno-privatno partnerstvo | 2 | 3+3 | 8 |
7 | Izborna korpa II | 2 | 4+3 | 9 | |
24.MMBK05 | Brend menadžment | ||||
24.MMBK06 | Upravljanje događajima | ||||
8 | 24.MMBK07 | Digitalni marketing | 2 | 3+2 | 6 |
Rbr. | Šifra | Naziv | Semestar | Br. časova | ESPB |
---|---|---|---|---|---|
1 | 24.MP0023 | Primenjeno statističko istraživanje | 3 | 4+2 | 7 |
2 | 24.MMBK08 | Menadžment u bankarstvu | 3 | 3+2 | 6 |
3 | 24.MMBK09 | Digitalizacija i porezi | 3 | 2+2 | 5 |
4 | 24.MMBK10 | Stručna praksa | 3 | 3 | |
5 | Izborna korpa III | 3 | 3+2 | 7 | |
24.MMBK11 | Društveno odgovorno poslovanje | ||||
24.MMBK12 | Održivi razvoj | ||||
6 | 24.MP0026 | Organizaciono ponašanje | 4 | 3+3 | 7 |
7 | 24.MMBK02 | Poslovne veštine | 4 | 3+2 | 7 |
8 | Izborna korpa IV | 4 | 4+3 | 9 | |
24.MMBK13 | Primena digitalnih alata u poslovnom komuniciranju | ||||
24.MMBK14 | Osiguravačko poslovanje | ||||
9 | 24.MMBK15 | Izrada završnog master rada | 4 | 2 | |
10 | 24.MMBK16 | Završni master rad | 4 | 7 |