ЗАШТО СТУДИРАТИ МЕНАЏМЕНТ МАРКЕТИНГОМ У ТУРИЗМУ?
- због тога што је туризам најбрже растућа привредна делатност,
- због тога што маркетинг концепт пословања примењују најуспешнија предузећа,
- због тога што ти омогућавамо упознавање са савременим трендовима из области маркетинга, бренд менаџмента, дигиталног маркетинга, управљања догађајима, управљања људским ресурсима, друштвено одговорног пословања…,
- због тога што ти омогућавамо да на прави начин управљаш својом каријером (кроз релизацију стручних пракси, усавршавање у иностранству и бројне могућности запослења већ током студија).
Детаљније о студијском програму
Данас се маркетинг примењује у свим областима пословања, а, имајући у виду актуелне трендове на туристичком тржишту, потенцијал и убрзани развој туристичког сектора, креиран је студијски програм са жељом да се студентима омогући повезивање ове две атрактивне области и стицање теоријских знања и практичних вештина за ефикасно управљање маркетингом у туризму.
Циљ овог студијског програма је да се, комбинацијом популарних и иновативних наставних предмета, студентима обезбеди упознавање са економским, организационим, финансијским и еколошким аспектима управљања маркетингом у туризму. Конкретније, овај студијски програм омогућава стицање специфичних знања из области маркетинга, пројектног менаџмента, менаџмента пословних перформанси, менаџмента задовољства туриста, одрживог управљања ресурсима у туризму, као и усавршавање дигиталних и комуникационих вештина.
Као посебну предност овог студијског програма истичемо могућност реализације редовне и плаћене стручне праксе у бројним привредним субјектима из туристичког сектора са којима школа има успостављену пословну сарадњу.
Савладавањем овог студијског програма студенти ће стећи компетенције за ефикасно обављање пословних задатака у туристичким и хотелијерским предузећима и на нивоу туристичких дестинација.
Лице које заврши студијски програм МСС Менаџмент маркетингом у туризму стиче стручни назив: Струковни мастер менаџер.
КАКО И КАДА КОНКУРИШЕМ? – Више информација о конкурсу можете наћи овде.
Рбр. | Шифра | Назив | Семестар | Бр. часова | ESPB |
---|---|---|---|---|---|
1 | 24.ММТК08 | Маркетинг у туризму | 1 | 3+3 | 8 |
2 | 24.МП0002 | Пословни енглески језик | 1 | 3+3 | 8 |
3 | Изборна корпа I | 1 | 3+2 | 7 | |
24.МП0022 | Пројектни менаџмент | ||||
24.МП0028 | Менаџмент пословних перформанси | ||||
4 | 24.МП0010 | Методологија истраживачког рада | 1 | 4+2 | 7 |
5 | 24.ММТК01 | Туристичко тржиште | 2 | 3+2 | 7 |
6 | 24.ММТК02 | Одрживо управљање ресурсима у туризму | 2 | 3+3 | 8 |
7 | Изборна корпа II | 2 | 4+3 | 9 | |
24.ММБК05 | Бренд менаџмент | ||||
24.ММБК06 | Управљање догађајима | ||||
8 | 24.ММБК07 | Дигитални маркетинг | 2 | 3+2 | 6 |
Рбр. | Шифра | Назив | Семестар | Бр. часова | ESPB |
---|---|---|---|---|---|
1 | 24.МП0023 | Примењено статистичко истраживање | 3 | 4+2 | 7 |
2 | 24.ММТК03 | Менаџмент људских ресурса у туризму и хотелијерству | 3 | 2+2 | 5 |
3 | 24.ММТК04 | Менаџмент задовољства туриста | 3 | 3+2 | 6 |
4 | 24.ММТК05 | Стручна пракса | 3 | 3 | |
5 | Изборна корпа III | 3 | 3+2 | 7 | |
24.ММБК11 | Друштвено одговорно пословање | ||||
24.ММБК12 | Одрживи развој | ||||
6 | 24.МП0026 | Организационо понашање | 4 | 3+3 | 7 |
7 | 24.ММБК02 | Пословне вештине | 4 | 3+2 | 7 |
8 | Изборна корпа IV | 4 | 4+3 | 9 | |
24.ММБК13 | Примена дигиталних алата у пословном комуницирању | ||||
24.ММБК14 | Осигуравачко пословање | ||||
9 | 24.ММТК06 | Израда завршног мастер рада | 4 | 2 | |
10 | 24.ММТК07 | Завршни мастер рад | 4 | 7 |