Izaberite stranicu

Menadžment marketingom u turizmu

ZAŠTO STUDIRATI MENADŽMENT MARKETINGOM U TURIZMU?

  • zbog toga što je turizam najbrže rastuća privredna delatnost,
  • zbog toga što marketing koncept poslovanja primenjuju najuspešnija preduzeća,
  • zbog toga što ti omogućavamo upoznavanje sa savremenim trendovima iz oblasti marketinga, brend menadžmenta, digitalnog marketinga, upravljanja događajima, upravljanja ljudskim resursima, društveno odgovornog poslovanja…,
  • zbog toga što ti omogućavamo da na pravi način upravljaš svojom karijerom (kroz relizaciju stručnih praksi, usavršavanje u inostranstvu i brojne mogućnosti zaposlenja već tokom studija).

Detaljnije o studijskom programu

Danas se marketing primenjuje u svim oblastima poslovanja, a, imajući u vidu aktuelne trendove na turističkom tržištu, potencijal i ubrzani razvoj turističkog sektora, kreiran je studijski program sa željom da se studentima omogući povezivanje ove dve atraktivne oblasti i sticanje teorijskih znanja i praktičnih veština za efikasno upravljanje marketingom u turizmu.

Cilj ovog studijskog programa je da se, kombinacijom popularnih i inovativnih nastavnih predmeta, studentima obezbedi upoznavanje sa ekonomskim, organizacionim, finansijskim i ekološkim aspektima upravljanja marketingom u turizmu. Konkretnije, ovaj studijski program omogućava sticanje specifičnih znanja iz oblasti marketinga, projektnog menadžmenta, menadžmenta poslovnih performansi, menadžmenta zadovoljstva turista, održivog upravljanja resursima u turizmu, kao i usavršavanje digitalnih i komunikacionih veština.

Kao posebnu prednost ovog studijskog programa ističemo mogućnost realizacije redovne i plaćene stručne prakse u brojnim privrednim subjektima iz turističkog sektora sa kojima škola ima uspostavljenu poslovnu saradnju.

Savladavanjem ovog studijskog programa studenti će steći kompetencije za efikasno obavljanje poslovnih zadataka u turističkim i hotelijerskim preduzećima i na nivou turističkih destinacija.

 

Lice koje završi studijski program MSS Menadžment marketingom u turizmu stiče stručni naziv: Strukovni master menadžer.

KAKO I KADA KONKURIŠEM?  – Više informacija o konkursu možete naći ovde.

Rbr. Šifra Naziv Semestar Br. časova ESPB
1 24.MMTK08 Marketing u turizmu 1 3+3 8
2 24.MP0002 Poslovni engleski jezik 1 3+3 8
3 Izborna korpa I 1 3+2 7
24.MP0022 Projektni menadžment
24.MP0028 Menadžment poslovnih performansi
4 24.MP0010 Metodologija istraživačkog rada 1 4+2 7
5 24.MMTK01 Turističko tržište 2 3+2 7
6 24.MMTK02 Održivo upravljanje resursima u turizmu 2 3+3 8
7 Izborna korpa II 2 4+3 9
24.MMBK05 Brend menadžment
24.MMBK06 Upravljanje događajima
8 24.MMBK07 Digitalni marketing 2 3+2 6
Rbr. Šifra Naziv Semestar Br. časova ESPB
1 24.MP0023 Primenjeno statističko istraživanje 3 4+2 7
2 24.MMTK03 Menadžment ljudskih resursa u turizmu i hotelijerstvu 3 2+2 5
3 24.MMTK04 Menadžment zadovoljstva turista 3 3+2 6
4 24.MMTK05 Stručna praksa 3 3
5 Izborna korpa III 3 3+2 7
24.MMBK11 Društveno odgovorno poslovanje
24.MMBK12 Održivi razvoj
6 24.MP0026 Organizaciono ponašanje 4 3+3 7
7 24.MMBK02 Poslovne veštine 4 3+2 7
8 Izborna korpa IV 4 4+3 9
24.MMBK13 Primena digitalnih alata u poslovnom komuniciranju
24.MMBK14 Osiguravačko poslovanje
9 24.MMTK06 Izrada završnog master rada 4 2
10 24.MMTK07 Završni master rad 4 7