ZAŠTO STUDIRATI MENADŽMENT MARKETINGOM U TURIZMU?
- zbog toga što je turizam najbrže rastuća privredna delatnost,
- zbog toga što marketing koncept poslovanja primenjuju najuspešnija preduzeća,
- zbog toga što ti omogućavamo upoznavanje sa savremenim trendovima iz oblasti marketinga, brend menadžmenta, digitalnog marketinga, upravljanja događajima, upravljanja ljudskim resursima, društveno odgovornog poslovanja…,
- zbog toga što ti omogućavamo da na pravi način upravljaš svojom karijerom (kroz relizaciju stručnih praksi, usavršavanje u inostranstvu i brojne mogućnosti zaposlenja već tokom studija).
Detaljnije o studijskom programu
Danas se marketing primenjuje u svim oblastima poslovanja, a, imajući u vidu aktuelne trendove na turističkom tržištu, potencijal i ubrzani razvoj turističkog sektora, kreiran je studijski program sa željom da se studentima omogući povezivanje ove dve atraktivne oblasti i sticanje teorijskih znanja i praktičnih veština za efikasno upravljanje marketingom u turizmu.
Cilj ovog studijskog programa je da se, kombinacijom popularnih i inovativnih nastavnih predmeta, studentima obezbedi upoznavanje sa ekonomskim, organizacionim, finansijskim i ekološkim aspektima upravljanja marketingom u turizmu. Konkretnije, ovaj studijski program omogućava sticanje specifičnih znanja iz oblasti marketinga, projektnog menadžmenta, menadžmenta poslovnih performansi, menadžmenta zadovoljstva turista, održivog upravljanja resursima u turizmu, kao i usavršavanje digitalnih i komunikacionih veština.
Kao posebnu prednost ovog studijskog programa ističemo mogućnost realizacije redovne i plaćene stručne prakse u brojnim privrednim subjektima iz turističkog sektora sa kojima škola ima uspostavljenu poslovnu saradnju.
Savladavanjem ovog studijskog programa studenti će steći kompetencije za efikasno obavljanje poslovnih zadataka u turističkim i hotelijerskim preduzećima i na nivou turističkih destinacija.
Lice koje završi studijski program MSS Menadžment marketingom u turizmu stiče stručni naziv: Strukovni master menadžer.
KAKO I KADA KONKURIŠEM? – Više informacija o konkursu možete naći ovde.
Rbr. | Šifra | Naziv | Semestar | Br. časova | ESPB |
---|---|---|---|---|---|
1 | 24.MMTK08 | Marketing u turizmu | 1 | 3+3 | 8 |
2 | 24.MP0002 | Poslovni engleski jezik | 1 | 3+3 | 8 |
3 | Izborna korpa I | 1 | 3+2 | 7 | |
24.MP0022 | Projektni menadžment | ||||
24.MP0028 | Menadžment poslovnih performansi | ||||
4 | 24.MP0010 | Metodologija istraživačkog rada | 1 | 4+2 | 7 |
5 | 24.MMTK01 | Turističko tržište | 2 | 3+2 | 7 |
6 | 24.MMTK02 | Održivo upravljanje resursima u turizmu | 2 | 3+3 | 8 |
7 | Izborna korpa II | 2 | 4+3 | 9 | |
24.MMBK05 | Brend menadžment | ||||
24.MMBK06 | Upravljanje događajima | ||||
8 | 24.MMBK07 | Digitalni marketing | 2 | 3+2 | 6 |
Rbr. | Šifra | Naziv | Semestar | Br. časova | ESPB |
---|---|---|---|---|---|
1 | 24.MP0023 | Primenjeno statističko istraživanje | 3 | 4+2 | 7 |
2 | 24.MMTK03 | Menadžment ljudskih resursa u turizmu i hotelijerstvu | 3 | 2+2 | 5 |
3 | 24.MMTK04 | Menadžment zadovoljstva turista | 3 | 3+2 | 6 |
4 | 24.MMTK05 | Stručna praksa | 3 | 3 | |
5 | Izborna korpa III | 3 | 3+2 | 7 | |
24.MMBK11 | Društveno odgovorno poslovanje | ||||
24.MMBK12 | Održivi razvoj | ||||
6 | 24.MP0026 | Organizaciono ponašanje | 4 | 3+3 | 7 |
7 | 24.MMBK02 | Poslovne veštine | 4 | 3+2 | 7 |
8 | Izborna korpa IV | 4 | 4+3 | 9 | |
24.MMBK13 | Primena digitalnih alata u poslovnom komuniciranju | ||||
24.MMBK14 | Osiguravačko poslovanje | ||||
9 | 24.MMTK06 | Izrada završnog master rada | 4 | 2 | |
10 | 24.MMTK07 | Završni master rad | 4 | 7 |