Izaberite stranicu

НАШ ТИМ

др Бојана Ковачевић Берлековић

др Бојана Ковачевић Берлековић

Помоћник директора за развој и сарадњу са привредом

БИОГРАФИЈА

Др Бојана Ковачевић Берлековић је ангажована је у Центру за развој каријере и стручну праксу од 2017 године. Била је Координатор Центра од 2018. године, а од 2023. обавља фунцију Помоћника директора за развој и сарадњу са привредом. Руководи пословима који су у вези са сарадњом са привредним субјектима, одржавањем лојалности и задовољства предузећа–партнера, те проширивањем сарадње кроз потписивање уговора о стручној пракси и протокола о пословно-техничкој сарадњи са новим предузећима. Континуирано сарађује са  Националном службом за запошљавање и великим бројем привредних субјеката у циљу досезање квалитета који ће омогућити да стручна пракса и феријална стручна пракса омогуће Школи да постане препознатљива образовна установа у оквиру струковних студија, која својим студентима омогућава реализацију редовне и плаћене стручне праксе у реномираним компанијама и запошљавање већ током последњих година студија.

среда 13:00-14:00, кабинет 4

 

др Ана Јовичић Вуковић

др Ана Јовичић Вуковић

Члан Центра

БИОГРАФИЈА

Др Ана Јовичић Вуковић рођена је 1987. године. Докторирала је 2015. године на Природно-математичком факултету Универзитета у Новом Саду на тему ,,Организациони фактори као предиктори иновативности у хотелијерству Србије”.

Основне и мастер студије туризма и менаџмента са просеком 10,00 паралелно је завршила на два факултета, Природно-математичком факултету Универзитета у Новом Саду и Пословном факултету у Београду Универзитета Сингидунум.Од 2009. ангажована је у настави предметима из области општег менаџмента, туризма и хотелијерства, а као истраживач била је укључена на два Републичка начна пројекта, на Природно-математичком Факултету у Новом Саду и на Географском институту Јован Цвијић САНУ у Београду, као и на Покрајинском развојно-истраживачком пројекту на Високој пословној школи струковних студија у Новом Саду. Од 2019. године ангажована је као координатор истраживања у оквиру Ерасмус+ Жан Моне пројекта ИНЕЕС чији је носилац Висока пословна школа струковних студија у Новом Саду.

Захваљујући академском успеху била је стипендиста Министарства просвете, науке и технолошког развоја, Ерасмус Мундуса, Фонда за младе таленте, Немачке службе за академску размену (ДААД), Аустријске агенције за међународну мобилност (ОЕАД), Фондације Хемофарм и других организација. Такође, добитница је награде за успех током студирања од стране Природно-математичког факултета и Универзитета у Новом Саду.

У оквиру програма усавршавања и размене боравила је на Универзитету БОKУ у Бечу, Универзитету у Сплиту, Универзитету у Трсту, као и на DID deutsch Институту у Берлину и Минхену.

Била је учесница различитих програма неформалног образовања из области управљања пројектима, туризма и хотелијерства, ИТ-ја и полазница менторског програма ,,Подели своје знање – постани менторка“.

Аутор је и коаутор више од 60 научних радова и коаутор уџбеника ,,Менаџмент услуга“.

У 2017. години изабрана је за предавача на Високој пословној школи струковних студија у Новом Саду и научног сарадника Географског института Јован Цвијић САНУ Београд.

Члан је Центра за развој каријере и стурчну праксу, маркетинг тима, и Kанцеларије за пројекте Високе пословне школе струковних студија Нови Сад.

четвртак 12:00-13:00

 

др Марија Врањеш

др Марија Врањеш

Члан Центра

БИОГРАФИЈА

уторак 13:00-14:00, кабинет 25

 

др Драгана Томашевић

др Драгана Томашевић

Члан Центра

БИОГРАФИЈА

Драгана Томашевић је члан Центра за развој каријере и стручну праксу од 2019. године. Кључне активности које реализује у оквиру Центра односе се на праћење сатисфакције студената током стручних пракси, као и дељење информација о њиховим искуствима на друштвеним мрежама у сарадњи са тимом за маркетинг. Такође, комуницира са садашњим и бившим успешним студентима у циљу ширења Алумни асоцијације. Поред тога, задужена је за објављивање конкурса за редовне и плаћене стручне праксе у сарадњи са предузећима партнерима, као и за процес селекције пријављених студената. Уз сарадњу са колегама из Центра, свакодневно се ангажује на испуњавању основних задатака Центра који су фокусирани на пружање подршке студентима.

среда 12:00-13:00, кабинет 28

др Ђорђе Алавук

др Ђорђе Алавук

Члан Центра

БИОГРАФИЈА

Ђорђе Алавук ангажован је на пословима у оквиру Центра за развој каријере и стручну праксу од 2021. године. Кључне активности које реализује у оквиру Центра се огледају у комуникацији са привредним предузећима, са којима Школа има потписане уговоре о техничко-половној сарадњи. Задужен је за креирање и издавање упута за обављање стручне праксе, као и директну комуникацију са студентима који обављају феријалну праксу у хотелу „Златибор“. Поред тога, заједничким ангажовањем са колегама из Центра, свакодневно ради на испуњавању основних задатака Центра који су, пре свега, усмерени ка пружању подршке студентима.

понедељак 10:00-11:00, кабинет 42

др Драгана Гашевић

др Драгана Гашевић

Члан Центра

БИОГРАФИЈА

Драгана Гашевић ангажована је у тиму Центра за развој каријере и стручну праксу од 2019. године. Кључне активности које реализује у оквиру Центра односе се на координацију рада студената ментора (селекција ментора, комуницирање са менторима, укључивање у маркетинг активности и друге ваннаставне акције). Задужена је за информисање маркетинг тима о актуелним дешавањима у Центру који су релевантни за креирање садржаја на друштвеним мрежама. Поред тога, ангажована је на пословима који се односе на реализацију редовне и плаћене стручне праксе (креирање конкурса и селекција пријављених студената). Заједничким ангажовањем са колегама из Центра, свакодневно ради на испуњавању основних задатака Центра који су, пре свега, усмерени ка пружању подршке студентима.

уторак 9:00-10:00, кабинет 28

Ирина Којчић

Члан Центра

БИОГРАФИЈА

петак 15:00-16:00, кабинет 5

Центар за развој каријере и стручну праксу Високе пословне школе струковних студија има за циљ лакше и брже повезивање студената и привреде.

Мисија Центра за развој каријере и стручну праксу Високе пословне школе струковних студије јесте да пружи континуирану подршку својим студентима у погледу развоја каријере, наставка образовања и запошљавања.

Основни задаци Центра за развој каријере и стучну праксу су:

  • подршка обогаћивању радне биографије студената, односно информисање о могућностима за стицање радног искуства током студирања кроз стручну праксу, програме размене, волонтирање, учешће на пројектима или друге активности,
  • подршка целоживотном учењу и усавршавању кроз програме формалног и неформалног образовања ради стицања знања и вештина актуелних и применљивих на тржишту рада, учешћем у курсевима, обукама, радионицама, тренинзима и другим облицима едукације,
  • саветовање у области запошљавања студената, планирања каријере, писања радне биографије и припрема за разговор са послодавцем,
  • сарадња са Одбором за развој, пословним организацаијама, послодавцима и огранизовање презентација компанија,
  • информативне услуге у погледу стипендија и програма мобилности, конкурса, слободних радних места, могућности за праксу у земљи и иностранству итд.
  • организовање догађаја – Сајма запошљавања и гостујућих предавања која на директан или индиректан начин утичу на развој каријере студената, и других догађаја,
  • повезивање, одржавање и јачање веза Школе и свршених студената који су остварили значајне професионалне резултате у оквиру Алумни асоцијације Високе пословне школе струковних студија.

Кроз услуге и активности Центра за развој каријере и стручну праксу студенти ће имати могућност:

  • да разумеју шта је то каријера и како се њоме може управљати,
  • да планирају и развијају своју каријеру, али и да промене план своје каријере уколико то захтева тржиште и околности или уколико им се промене афинитети по питању властите каријере,
  • да процене своје особине, способности, вредности и интересовања,
  • да постављају професионалне циљеве,
  • да се припреме за тражење посла и да активно траже посао (бирање посла који одговара полазнику, проналажење слободних радних места, трагање за потенцијалним послодавцем, пријава на огласе за посао, коришћење различитих услуга за запошљавање, грађење мреже контаката),
  • да се представе послодавцима у најбољем светлу (кроз обуке за писање радне биографије, писање пропратног писма, припрему за разговор за посао-интервју, уклањање треме и увежбавање наступа, савладавање стреса),
  • да постану или остану успешни на послу (издвојити се и бити бољи од конкуренције, усавршавање комуникације са колегама и надређенима, уклањање треме и увежбавање наступа, савладавање стреса и ублажавање свакодневних притисака, усаглашавање посла и приватног живота),
  • да им се омогући стицање практичног искуства у успешним компанијама,
  • да путем реализације стручне праксе стекну знања и вештине које ће им омогућити брже и лакше запослење.

КОНТАКТ

e-mail: karijera.vps@gmail.com