Izaberite stranicu

Obavestavaju se studenti (tekuca generacija) da su, za polaganje strucne prakse, u obavezi da napisu rad (dva primerka), prema strukturi pisanja radova koja je data vec za vreme odrzavanja strucne prakse. Jedan primerak ostaje profesoru, a drugi se predaje Skoli kao dokaz o uredno zavrsenoj strucnoj praksi. Studenti koji nisu dobili teme za pisanje, mogu da mi se obrate mejlom ili da izaberu neku od ponudjenih tema. Potrebno je zavrsiti rad i doneti za vreme polaganja ispita.

 

Strucna praksa 1. Primenjeni menadžment turističkih agencija i organizatora putovanja

  • Mesto i uloga agencija na turistickom trzistu
  • Poslovne operacije i usluzni program turistickih agencija i organizatora putovanja
  • Poslovne operacije u formiranju i prodaji turistickih aranzmana
  • Osnovne karakteristike razvoja i savremenog poslovanja turistickoh agencija i turoperatora
  • Formiranje i prodaja turistickih aranzmana(pojam i vrste)
  • Poslovanje turistickih agencija
  • Ispunjenost uslova za rad turistickih agencija
  • Izvodjenje turistickog aranzmana i odgovornost organizatora putovanja

 

Strucna praksa 2. Primenjeni menadzment kongresnih turistickih centara

  • Organizovanje kongresa
  • Kongresni turizam
  • Ispnjenost uslova za organizovanje konferencija
  • Centri kongresnog turizma
  • Savremeno poslovanje kongresnih turistickih centara
  • Stejkholderi u organizovanju kongresa