SPISAK TEMA ZA SPECIJALISTICKE RADOVE IZ PREDMETA INTERNET MARKETING 1. WEB SITE KAO MARKETING INSTRUMENT PREDUZECA 2. INTERNET MARKETING ISTRAZIVANJA 3. POTREBE I MOTIVI POTROSACA NA INTERNETU 4. FUNKCIJA NABAVKE I INTERNET MARKETING 5. INTERNET BANKARSTVO 6. VIRALNI MARKETING 7. PAY PER CLICK MARKETING 8. CYBER CRIME – ZLOUPOTREBA INTERNETA 9. NASTANAK I RAZVOJ INTERNETA 10. DRUSTVENE MREZE NA INTERNETU 11. DIGITALNA EKONOMIJA Novi Sad, 05.05.2010. mr Drazen Maric
Navigacija
- Početna strana
- O nama
- Studije
- Osnovne strukovne studije
- Master strukovne studije
- Kratki program studija – Savremeno upravljanje poslovanjem
- Specijalističke strukovne studije (ne izvode se od školske 2019/20)
- Nastavnici
- Konsultacije
- Raspored nastave za letnji semestar školske 2022/23.
- Kalendar aktivnosti
- Raspored ispita
- Kursevi i seminari
- Cenovnici
- Studenti
- Upis 2023.
- Međunarodna saradnja
- Projekti
- Naučno-stručna delatnost
- Izdavačka delatnost
- Časopis
- Udžbenička građa
- Konferencije
- First International Scientific and Expert Conference „Economic Development and Competitiveness of European Countries: Achievements – Challenges – Opportunities
- Second International Scientific and Expert Conference „Economic Development and Competitiveness of European Countries: Challenges of Economic Integration“
- Third International Scientific and Expert Conference „Economic Development and Competitiveness of European Countries: Trade and Investment Relations“
- Upravljanje izazovima savremenog poslovnog okruženja: Znanje – Digitalizacija – Inovativnost
- EU za mlade – izazovi i mogućnosti
- Managing the Challenges of the Modern Business Environment
- Aktuelnosti
- Kontakt