SPISAK TEMA ZA SPECIJALISTICKE RADOVE IZ PREDMETA INTERNET MARKETING 1. WEB SITE KAO MARKETING INSTRUMENT PREDUZECA 2. INTERNET MARKETING ISTRAZIVANJA 3. POTREBE I MOTIVI POTROSACA NA INTERNETU 4. FUNKCIJA NABAVKE I INTERNET MARKETING 5. INTERNET BANKARSTVO 6. VIRALNI MARKETING 7. PAY PER CLICK MARKETING 8. CYBER CRIME – ZLOUPOTREBA INTERNETA 9. NASTANAK I RAZVOJ INTERNETA 10. DRUSTVENE MREZE NA INTERNETU 11. DIGITALNA EKONOMIJA Novi Sad, 05.05.2010. mr Drazen Maric
Навигација
- Почетна страна
- О нама
- Студије
- Основне струковне студије
- Мастер струковне студије
- Кратки програм студија – Савремено управљање пословањем
- Специјалистичке струковне студије (не изводе се од школске 2019/20)
- Наставници
- Консултације
- Распоред наставе за летњи семестар школске 2022/23.
- Календар активности
- Распоред испита
- Курсеви и семинари
- Ценовници
- Студенти
- Упис 2023.
- Међународна сарадња и пројекти
- Научно-стручна делатност
- Издавачка делатност
- Часопис
- Уџбеничка грађа
- Конференције
- First International Scientific and Expert Conference „Economic Development and Competitiveness of European Countries: Achievements – Challenges – Opportunities
- Second International Scientific and Expert Conference „Economic Development and Competitiveness of European Countries: Challenges of Economic Integration“
- Third International Scientific and Expert Conference „Economic Development and Competitiveness of European Countries: Trade and Investment Relations“
- Управљање изазовима савременог пословног окружења: Знање – Дигитализација – Иновативност
- ЕУ за младе – изазови и могућности
- Managing the Challenges of the Modern Business Environment
- Актуелности
- Контакт