Циљ предмета је да студенти стекну способност да усмено и писмено комуницирају на елементарном нивоу, као и да овладају елементарном стручном пословном терминологијом.
Савладавање студијског програма студент стиче следеће компетенције:
• способност да оствари елементарну усмену и писмену комуникацију у низу свакодневних пословних ситуација,
• поседује свест о социолингвистичким и културолошком разликама, као и стратешке компетенције,
• свестан је значајаправилног избор језичких средстава,
• упознат је са основним облицима писмене комуникације,
• овладао је употребом писаних речника и речника у електронској форми,
• чита бројчане записе,
• спреман је за примењивање стеченог знања и даљи рад на усвајању језика.
Теоријска настава
• Теме: пословно окружење и пословне активности; дом и активности у слободно време; изглед, особине, навике и осећања људи; путовања, друге земље и културолошке различитости, догађаји и личности из садашњости и прошлости.
• Граматика: садашњи прости и трајни облик глагола, прости прошли облик глагола, садашњи перфекатски облик глагола, присвојни придеви, присвојне заменице, неодређене заменице, квантификатори, модални глаголи, упитне реченице, бројиве и небројиве именице, множина именица, поређење придева, облик going toза изражавање будуће радње. Семантичке формуле у ситуацијама успостављања контакта, у ресторану, на путовању.