Циљ предмета је побољшавање постојећих знања општег руског језика и стицање свих језичких вештина неопходних за успешну усмену и писмену комуникацију на руском језику у пословном окружењу.
Након завршетка студијског програма студент је способан да:
• разуме суштину и битне појединости разговора и монолошког излагања које слуша уживо или са аудио и видео записа,
• проналази и анализира специфичне појединости из области пословања у новинским чланцима, веб страницама, стручним текстовима,
• ефикасно размењује информације у разноврсним ситуацијама, као што су успостављање контакта са пословним партнером, састанци, преговори и дружење ван пословног окружења,
• описује детаље, личне ставове, уверења, очекивања и предлоге,
• састави кратак имејл, пословно писмо и CV,
• се служи речницима у штампаном и електронском облику.
Теоријска настава
• Теме: Упознавање, компанија, рад и одмор, производ и услуга, продаја, професије, клијенти, ресурси, разонода, пословни састанак, тржиште, конкуренција, бренд.
• Граматика: Фонетика: изговор и интонација, Морфологија: именице (облици и промене),придеви (облици, промене и компарације), глаголи (инфинитив, глаголски вид, коњугације, глаголи кретања). Лексика горе наведене тематике.
Практична настава:
• Симулација говорних ситуација (на конференцији, прелазак у нову канцеларију, избор хотела за семинар, извештај о продаји, интервју, екскурзија по граду, састанак, избор тржишта, избор производа, стваралачка концепција).
[lang id="skip"]Котоне, Л. В. (2014). Русский язык для делового общения (А2), Учебное пособие. Санкт-Петербург: Златоуст.
Котоне, Л. В. (2014). Русский язык для делового общения (А2), Рабочая тетрадь. Санкт-Петербург: Златоуст.