Омогућити студентима разумевање неопходности постојања савремене тржишне логике пословања у предузећима и утицај исте на битна подручја пословне активности. Студенти треба да стекну теоријска и практична знања из свих сегмената савременог тржишног пословања, како би били у стању да планирају и имплементирају многобројне маркетинг актиивности у предузећу. Студенти се оспособљавају за самостално и тимско решавање тржишних проблема у савременим условима пословања.
Савладавањем овог предмета студенти ће стећи следеће компетенције:
• темељно познавање и разумевање тржишне оријентације предузећа,
• способност решавања конкретних тржишних проблема уз употребу савремених маркетинг метода и поступака,
• способност повезивања и примену основних знања из области менаџмента, маркетинга и психологије,
• способност праћења и примене нових тенденција у струци,
• способност развоја вештина и спремности у употреби знања у подручју турбулентног савременог тржишног пословања.
Теоријска настава
• Концепт и стратегија савременог тржишног пословања.
• Основе маркетинг концепта.
• Глобално маркетинг окружење.
• Стратегија сегментације тржишта.
• Управљање маркетинг информацијама и маркетинг истраживање.
• Специфичности потрошачког и пословног тржишта.
• Анализирање конкуренције.
• Концепт и стратегија производа.
• Стратегија формирања цена.
• Креирање, имплементација, контрола и модификовање маркетинг канала.
• Интегрисане маркетинг комуникације.
• Имплементација маркетинга у савременим условима тржишног пословања.