Циљ предмета је обнављање постојећих знања и развијање свих језичких вештина и компетенција неопходних за усмену и писмену комуникацију на енглеском језику у савременом пословном свету.
По завршетку курса студент ће овладати неопходном стручном терминологијом, развиће језичку и прагматичку компетенцију како би могао да самостално и флуентно затражи, протумачи и пружи информације из области струке усмено (директни контакт, контакт телефоном или преко интернета) или у писаном облику (пословно писмо, имејл, слајдови, табеле, графикони), аргументује своје мишљење у вези са темама струке, интерпретира нумеричке податке, прати и одржи презентацију и протумачи аутентичне текстове из области струке уз помоћ речника.
Теоријска настава
• Језичка и прагматичка компетенција у оквиру следећих тема /ситуација: успостављање и одржавање пословног контакта; културолошке различитости; презентације организација, производа и услуга; састанци; јавне дискусије; телеконферисање; преговори; врсте финансијских институција и производа; структура и врсте банака; корпоративно банкарство; финансијска регулатива.
• Фокус је на прагматичкој компетенцији и стручној терминологији, уз обнављање и проширивање знања из граматике (члан, придеви, глаголи и глаголски облици, везници и сложене реченице), и обогаћивање вокабулара општег енглеског језика неопходног за комуникацију у пословним ситуацијама.