Омогућити студентима разумевање неопходности тржишног комуницирања у савременим условима пословања. Студенти треба да стекну теоријска и апликативна знања из области тржишног комуницирања како би били у стању да планирају и имплементирају промотивне инструменте у комуникацији са тржиштем, односно потрошачима. Студенти се оспособљавају за самостално и тимско осмишљавање промотивних активности у организацијама.
Савладавањем градива из овог предмета студенти ће стећи следеће компетенције:
• темељно познавање и разумевање тржишне (маркетинг) комуникације,
• способност решавања конкретних комуникативних проблема уз употребу савремених маркетинг метода и поступака,
• способност повезивања и примену основних знања из области менаџмента и психологије,
• способност праћења и примене нових тенденција у струци,
• способност развоја вештина и спремности у употреби знања у подручју тржишног комуницирања.
Теоријска настава
• Промене у маркетинг комуникацијама.
• Систем тржишног (маркетинг) комуницирања.
• Психологија тржишног комуницирања.
• Вођење активности тржишног (маркетинг) комуницирања.
• Улога промотивних активности.
• Економска пропаганда.
• Оnline i offline оглашавање.
• Лична продаја.
• Унапређење продаје.
• Економски публицитет.
• Маркетинг односи са јавношћу.
• Директан маркетинг.
• Друштвена одговорност тржишног комуницирања.
Практична настава
• Вежбе, анализе студије случаја
Салаи, С., & Јовичић, Д. (2010). Тржишно комуницирање (интегрисано маркетинг комуницирање). Нови Сад: Висока пословна школа струковних студија Нови Сад.
Врачар, Д. (2010). Стратегије тржишног комуницирања. Београд: ЦИД Економски факултет Београд.