Cilj predmeta je stvaranje okvira za razumevanje snaga koje upravljaju marketingom i biznisom na Internetu, povezivanje nove tehnologije i postojećih marketing saznanja, kao i upoznavanje novih izazova i tehnika koje koristi digitalni marketing.
Studenti su osposobljeni da odlučuju o različitim vrstama digitalnih marketinških kampanja i upravljaju timom u skladu sa zahtevima korisnika i kupaca na digitalnom tržištu.
Teorijska nastava
• Oblasti digitalnog marketinga
• Marketing u virtuelnom svetu
• Tipovi operacionalizacije u digitalnom marketingu
• Osobine marketinga kod pretraživača na internetu
• Upravljanje kampanjama na internetu
• Analiza veb analitika
• Digitalni marketing u b2b
• Blogovi i marketing
• Viralni marketing
• Principi mobilnog marketinga
• Učešće robnih marki u elektronskim medijima
Praktična nastava
• Analiza poslovnih iskustava
• Analiza aktuelne literature
• Izrada i prezentacija studija slučajeva
Sakupljanje informacija iz oblasti digitalnog marketinga u virtuelnom prostoru
Scott D. M. (2013) The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing, and Online Media to Reach Buyers Directly, Wiley; 4 edition
Chaffey, D. (2006) Internet marketing, Prentice Hall
Kim M. Bayne, K. M. (2000) The Internet Marketing Plan, Wiley Computer Publishing
Predavanja, vežbe, seminari.
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
Predispitne obaveze
55 poena
Završni ispit
45 poena
Prisustvo na predavanjima i vežbama
5
pismeni ispit
20
Provera znanja u toku nastave (kolokvijum-i)
30
usmeni ispit
25
Ostale aktivnosti i učešće studenata u radu na predavanjima i vežbama