Cilj predmeta je da studenti steknu sposobnost da usmeno i pismeno komuniciraju na elementarnom nivou, kao i da ovladaju elementarnom stručnom poslovnom terminologijom.
Savladavanje studijskog programa student stiče sledeće kompetencije:
• sposobnost da ostvari elementarnu usmenu i pismenu komunikaciju u nizu svakodnevnih poslovnih situacija,
• poseduje svest o sociolingvističkim i kulturološkom razlikama, kao i strateške kompetencije,
• svestan je značajapravilnog izbor jezičkih sredstava,
• upoznat je sa osnovnim oblicima pismene komunikacije,
• ovladao je upotrebom pisanih rečnika i rečnika u elektronskoj formi,
• čita brojčane zapise,
• spreman je za primenjivanje stečenog znanja i dalji rad na usvajanju jezika.
Teorijska nastava
• Teme: poslovno okruženje i poslovne aktivnosti; dom i aktivnosti u slobodno vreme; izgled, osobine, navike i osećanja ljudi; putovanja, druge zemlje i kulturološke različitosti, događaji i ličnosti iz sadašnjosti i prošlosti.
• Gramatika: sadašnji prosti i trajni oblik glagola, prosti prošli oblik glagola, sadašnji perfekatski oblik glagola, prisvojni pridevi, prisvojne zamenice, neodređene zamenice, kvantifikatori, modalni glagoli, upitne rečenice, brojive i nebrojive imenice, množina imenica, poređenje prideva, oblik going toza izražavanje buduće radnje. Semantičke formule u situacijama uspostavljanja kontakta, u restoranu, na putovanju.