Омогућити студентима да разумеју све комплекснију структуру канала маркетинга, све ефикасније хоризонталне и вертикалне интеграције и системе дистрибуције робе од произвођача до потрошача у савременим условима тржишног пословања. Омогућити им да у потпуности усвоје теоријска и практична знања, која се односе на процесе креирања, имплементације, контроле и модификовања канала маркетинга у реалним условима привређивања.
Савладавањем материје из овог предмета студенти ће стећи следеће компетенције:
• темељно познавање и потпуно разумевање материје о креирању, структури и функционисању канала маркетинга у реалним условима привређивања,
• способност проналажења оптималних канала маркетинга, који ће на ефикасан начин омогућити кретање робе од производне хале до крајњег корисника.
Теоријска настава
• Дистрибуција – основни инструмент маркетинг микса.
• Институције које чине структуру канала.
• Дужина канала маркетинга.
• Интензитет канала маркетинга.
• Планирање и креирање канала маркетинга.
• Имплементација, контрола и модификовање канала маркетинга.
• Хоризонталне и вертикалне интеграције у каналима маркетинга.
Ловрета, С., Кончар, Ј., & Петковић Г. (2011). Канали маркетинга, трговина и остали канали. Београд: Центар за издавачку делатност Економског факултета у Београду и Економски факултет Суботица.
Јовичић, Д., & Сударов С. (2014). Савремено тржишно пословање. Нови Сад: Алфа-граф НС.
Kotler, P., & Lane, K. K. (2006). Marketing menadžment. Beograd: Data status.
Анализе студија случаја, семинарски радови.
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе
55 поена
Завршни испит
45 поена
присуство на предавањима и вежбама
5
писмени испит
45
провера знања у току наставе (колоквијум-и)
30
усмени испит
остале активностии учешће студената у раду на предавањима и вежбама