Zvanje |
Profesor strukovnih studija |
djovicic@uns.ac.rs | |
Telefon | 485-4044 |
Kabinet | KABINET 37 |
Konsultacije | Sreda 09:15-11:15 |
Onlajn konsultacije |
Sreda 10:00-11:00 https://zoom.us/j/93904148889?pwd=akVZNTROUjBLQU5Ua20raEt0M0NXdz09 |
Jovičić dr Dragoljub

Dr Dragoljub Jovičić je profesor ekonomskih predmeta na Visokoj poslovnoj školi strukovnih studija u Novom Sadu. Diplomirao je 1985. godine, a magistrirao 1990. godine na Ekonomskom fakultetu u Subotici – Odeljenje u Novom Sadu. Tema magistarskog rada je bila „Promocioni mix jugoslovenskih proizvođača predizolovanih cevi“. Doktorsku disertaciju, pod naslovom „Izbor marketing kanala proizvodnih dobara“ odbranio je 2004. godine, takođe na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu.
Nakon završetka osnovnih akademskih studija, paralelno sa postdiplomskim studijama, zapošljava se i radi u privredi. Od 1986. godine, do 2005. godine radi u „Agrovojvodini – Vodovod i grejanje“, kao ekonomista pripravnik, komercijalni referent, šef poslovnice, a od 1998. godine, pa sve do 2005. godine radi na poziciji generalnog direktora. Od 2006. do 2009. godine radio je u slovenačkoj kompaniji „Topdom“, kao direktor za Srbiju. U period od 2010. do 2012. godine nalazi se na poziciji generalnog direktora private kompanije „Energynet“, koja se bavi projektovanjem, izvođenjem radova i prodajom opreme za gas, grejanje, klimatizaciju i vodovod. Od 2004. godine, pa sve do sada, radi na Visokoj poslovnoj školi strukovnih studija, prvo kao honorarni saradnik, a od 2009. godine je u stalnom random odnosu kao predavač, a zatim i profesor strukovnih studija.
Autor je velikog broja radova objavljenih u naučnim i stručnim časopisima iz oblasti marketinga, marketing kanala, promocije, poslovnog i tržišnog komuniciranja, integrisanih marketing komunikacija, poslovnog pregovaranja, konkurentnosti i tržišnog poslovanja. Takođe je autor ili koautor sledećih udžbenika: Tržišno komuniciranje (2010.), Poslovno komuniciranje (2011.), Tržišno poslovanje (2013.) i Savremeno tržišno poslovanje (2014). Trenutno drži predavanja iz Marketinga, Menadžmenta nabavke i Tržišnog poslovanja.
Jovičić D., Vranješ M., Gašević D. (2017.). Istraživanje stavova krajnjih korisnika o efikasnosti promotivnih aktivnosti proizvođača stiropora. Škola biznisa, 1/2017, 13-25.
Jovičić D. (2016.). Strategija upravljanja konfliktima u poslovnom pregovaranju u povratničkim sredinama. Međunarodni naučni skup: Srpsko-hrvatski odnosi, znanjem do identiteta. Golubić (Zadar) Hrvatska. Centar za istoriju, demokratiju i pomirenje – Novi Sad; Udruga za povijest, suradnju i pomirenje – Golubić. 2016, str. 95-106.
Jovičić D., Vranješ M., Stankov B. (2015.) Sticanje konkurentske prednosti na vojvođanskom tržištu gasnih kotlova putem integrisanih marketing komunikacija. Škola biznisa, 1/2015, 153-171.
Jovičić D. (2013.) Uloga montažera termo-tehničkih instalacija pri kupovini gasnih kotlova. Marketing, 4/2013, 361-371.
Jovičić D. (2014.) Neophodnost primene holističkog marketing koncepta pri upravljanju organizacijama (preduzećima) u povratničkim sredinama. Međunarodni naučni skup: Srpsko-hrvatski politički odnosi u 20. veku. Golubić, Zadar, Hrvatska, avgust 2014., Zbornik radova str. 157-166.
Jovičić D., Lazarević M., Gašević D. (2014.) Modaliteti organizacije marketinga u kompaniji na srpskom tržištu. Naučno-stručni skup, Zrenjanin, april 2014., VTŠ, edicij 4, str. 402-410.
Jovičić D., Stankov B., Vranješ M. (2014.) Istraživanje konkurencije u funkciji pozicioniranja organizacije na poslovnom tržištu. Škola biznisa, 2/2014., 107-123.
Jovičić D. (2012.) Dužina marketing kanala pri plasmanu gasnih kotlova. Škola biznisa, 1/2012, 102-112.
Jovičić D. (2007.) Promocioni mix i industrijski marketing. Marketing, 2007., vol.38, br. 3, str. 99-102.
Predavanja
- KANALI MARKETINGA (BOL. 17)
STRUČNA PRAKSA II - TEMA 1 (BOL. 17)
SAVREMENO TRŽIŠNO POSLOVANjE (BOL. 17)
PONAŠANjE POTROŠAČA (BOL. 17)
Vežbe
- SAVREMENO TRŽIŠNO POSLOVANjE (BOL. 17)
Ispiti
- MARKETING (BOL. 07)
MENADžMENT NABAVKE (BOL. 12)
STRUČNA PRAKSA 2 (TR) TEMA 4 (BOL. 12)
KANALI MARKETINGA (BOL. 17)
PONAŠANjE POTROŠAČA (BOL. 12)
STRUČNA PRAKSA II - TEMA 1 (BOL. 17)
SAVREMENO TRŽIŠNO POSLOVANjE (BOL. 17)
TRŽIŠNO POSLOVANjE (BOL. 07)
MARKETING (BOL. 12)
TRŽIŠNO KOMUNICIRANjE (BOL. 17)
PONAŠANjE POTROŠAČA (BOL. 12)
TRŽIŠNO POSLOVANjE (BOL. 12)
MARKETING (BOL. 17)
POSLOVNO KOMUNICIRANjE (BOL. 07)
TRŽIŠNO KOMUNICIRANjE (BOL. 07)
MARKETING ISTRAŽIVANjE (BOL. 07)
MENADžMENT NABAVKE (BOL. 12)
TRŽIŠNO KOMUNICIRANjE (BOL. 12)
PONAŠANjE POTROŠAČA (BOL. 17)
PONAŠANjE POTROŠAČA (PRE BOL.)
TRŽIŠNO POSLOVANjE (BOL. 07)
MARKETING ISTRAŽIVANjE (BOL. 12)
POSLOVNO KOMUNICIRANjE (BOL. 12)
MEĐUNARODNI MARKETING (BOL. 07)
Materijali
KANALI MARKETINGA (BOL. 17)
- Rezultati ispita i kolokvijuma 15.03.2021.
- Rezultati ispita 27.01.2021.
- Obaveštenje o kolokvijumu 02.11.2020.
- Obaveštenje on-line nastava na predmetu Kanali marketinga 31.10.2020.
- Obaveštenje on-line nastava na predmetu Kanali marketinga 08.10.2020.
- Rezultati ispita 30.09.2020.
- Rezultati kolokvijuma 12.09.2020.
- Rezultati ispita 12.09.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 25.08.2020.
- Rezultati ispita 20.06.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 01.06.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 09.03.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 04.02.2020.
- Rezultati kolokvijuma 04.12.2019.
- Plan i program rada – predavanja 2019-2020
MARKETING (BOL. 12)
- Rezultati ispita 04.12.2018.
- Rezultati ispita 19.10.2018.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 09.10.2018.
- Rezultati ispita i kolokvijuma, 25.09.2018.
- REZULTATI ISPITA I POPRAVNOG KOLOKVIJUMA – septembarski ispitni rok
- REZULTATI POPRAVNOG KOLOKVIJUMA PRED SEPTEMBARSKI ISPITNI ROK
- REZULTATI ISPITA – junski ispitni rok
- Plan i program rada na predmetu za školsku 2017/2018 godinu
- REZULTATI POPRAVNOG KOLOKVIJUMA ZA JUNSKI ISPITNI ROK
MARKETING (BOL. 17)
- Rezultati kolokvijuma 27.01.2021.
- Rezultati kolokvijuma 15.12.2020.
- Rezultati ispita 30.09.2020.
- Rezultati kolokvijuma 12.09.2020.
- Rezultati ispita 12.09.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 25.08.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 20.06.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 01.06.2020.
- Rezultati kolokvijuma 09.03.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 04.02.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 02.10.2019.
- Rezulatati ispita i kolokvijuma 21.09.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 31.08.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 17.06.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 20.05.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 15.04.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma, 18.03.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma, 04.02.2019.
- Rezultati kolokvijuma 20.11.2018.
- Plan i program rada na predavanjima
MARKETING ISTRAŽIVANJE (BOL. 12)
- Rezultati ispita 27.01.2021.
- Rezultati ispita 04.02.2020.
- Rezultati ispita 02.10.2019.
- Rezultati ispita 21.09.2019.
- Rezultati ispita 17.06.2019.
- Rezultati kolokvijuma 20.05.2019.
- Rezultati kolokvijuma 15.04.2019.
- Rezultati ispita 18.03.2019.
- Rezultati ispita, 04.02.2019.
- Rezultati ispita 19.10.2018.
- Rezultati ispita 09.10.2018.
- Rezultati kolokvijuma, 25.09.2018.
- Rezultati ispita i kolokvijuma, 29.08.2018.
- REZULTATI ISPITA – junski ispitni rok
MENADŽMENT NABAVKE (BOL. 12)
- Rezultati ispita 31.08.2019.
- Rezultati ispita 18.03.2019.
- Rezultati kolokvijuma 04.12.2018.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 09.10.2018.
- Rezultati ispita i kolokvijuma, 25.09.2018.
- REZULTATI ISPITA I POPRAVNOG KOLOKVIJUMA – septembarski ispitni rok
- REZULTATI POPRAVNOG KOLOKVIJUMA PRED SEPTEMBARSKI ISPITNI ROK
- REZULTATI ISPITA – junski ispitni rok
- Plan i program rada na predmetu za školsku 2017/2018 godinu
- REZULTATI POPRAVNOG KOLOKVIJUMA PRED JUNSKI ISPITNI ROK
PONAŠANJE POTROŠAČA (BOL. 12)
PONAŠANJE POTROŠAČA (BOL. 17)
- Rezultati ispita 30.09.2020.
- Rezultati kolokvijuma 12.09.2020.
- Rezultati ispita 12.09.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 25.08.2020.
- Rezultati ispita 20.06.2020.
- Rezultati kolokvijuma 20.maj 2020.
- Predavanja za 27.05.2020.
- Kolokvijum 20.maj 2020.
- Predavanja za 20.05.2020.
- Predavanja za 13.05.2020.
- Predavanja za 06.05.2020.
- Informacija o polaganju KOLOKVIJUMA iz „Ponašanja potrošača“
- Predavanja za 29.04.2020.
- Predavanja za 22.04.2020.
- Predavanja za 15.04.2020.
- Predavanje za 08.04.2020.
- Predavanja za 01.04.2020.
- Predavanja 25.03.2020.
- Nova pravila za ispit Ponašanje potrošača
- Predavanja 18.03.2020.
- Plan i program rada – predavanja 2019/2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 02.10.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 21.09.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 31.08.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 17.06.2019.
- Rezultati kolokvijuma, 08.05.2019.
- Rezultati kolokvijuma W&T, 24.04.2019.
SAVREMENO TRŽIŠNO POSLOVANJE (BOL. 17)
- Rezultati kolokvijuma 15.12.2020.
- Obaveštenje on-line nastava na predmetu Savremeno tržišno poslovanje 08.10.2020.
- Rezultati ispita 30.09.2020.
- Rezultati kolokvijuma 12.09.2020.
- Rezultati ispita 12.09.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 25.08.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 01.06.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 09.03.2020.
- Rezultati kolokvijuma 04.02.2020.
- Rezultati kolokvijuma 02.12.2019.
- Plan i program rada predavanja – predavanja 2019-2020
TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (BOL. 12)
TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (BOL. 17)
- Rezultati ispita 21.09.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 17.06.2019.
- Rezultati kolokvijuma 16.05.2019.
- Rezultati kolokvijuma, 11.04.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma, 31.01.2019.
- Plan i program rada na predavanjima
TRŽIŠNO POSLOVANJE (BOL. 12)
- Rezultati ispita 30.09.2020.
- Rezultati kolokvijuma 12.09.2020.
- Rezultati ispita 12.09.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 09.03.2020.
- Rezultati ispita i kolokvijuma, 13.12.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 02.10.2019.
- Rezultati kolokvijuma 21.09.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 31.08.2019.
- Rezultati ispita i kolokvijuma 17.06.2019.
- Rezultati kolokvijuma 16.05.2019.
- Rezultati kolokvijuma 24.04.2019.
- Rezultati ispita 11.04.2019.
- Rezultati kolokvijuma 31.01.2019.
- Rezultati ispita 19.10.2018.
- Rezultati ispita 09.10.2018.
- Rezultati kolokvijuma, 25.09.2018.
- Rezultati ispta i kolokvijuma, 29.08.2018.
- REZULTATI ISPITA – junski ispitni rok
- Plan i program rada za školsku 2016/17
Obaveštenja
18. marta 2021.Upis ocena – martovski ispitni rok 2021.
S obzirom na nove epidemiološke mere obaveštavaju se studenti da ocene sa ispita koji su održani kod prof. dr Dragoljuba Jovičića 15. marta 2021. mogu upisati bilo kada tokom semestra, u terminu konsultacija profesora dr Dragoljuba Jovičića.
16. marta 2021.Obaveštenje
S obzirom na nove epidemiološke mere obaveštavaju se studenti da se 17. marta 2021. godine neće održati uvid u radove kod Dragane Gašević i upis ocena kod prof. dr Dragoljuba Jovičića.
16. marta 2021.Predavanja iz predmeta Ponašanje potrošača
Predavanja iz predmeta Ponašanje potrošača u periodu od 17.03. do 26.03. održavaće se preko aplikacije Zoom prema predviđenom rasporedu, sredom u 11:15. Link za prijavu je:
https://zoom.us/j/93904148889?pwd=akVZNTROUjBLQU5Ua20raEt0M0NXdz09
Rezultati ispita SAVREMENO TRŽ. POSLOVANJE od 27.01.2021.
Prezime | Ime | Bodova na ispitu | |
1 | Dukić | Milica | 22 |
2 | Giric-Cvetković | Agneš | 34 |
3 | Grmuša | Milana | 21 |
4 | Kozov | Andrea | 28 |
6 | Marić | Alisa | 32 |
7 | Milićević | Zorana | 26 |
8 | Omčikus | Nikolina | 33 |
9 | Petrović | Suzana | 32 |
10 | Rakić | Slađana | 33 |
11 | Silađi | Jelena | 35 |
12 | Teofanović | Marko | 34 |
13 | Vig | Milica | 32 |
15 | Vlajković | Andrijana | 19 |
17 | Grujičić | Marko | 24 |
Položili su studenti koji imaju na ispitu više od 18 poena. Upis ocena i uvid u radove je u utorak, 02.02.2021. u kabinetu 37, kod prof. Jovičića, u periodu od 10:10 do 12:10.
21. novembra 2020.Obaveštenje o kolokvijumu
Obaveštavaju se studenti da će se kolokvijum iz predmeta Kanali marketinga održati u utorak, 01. decembra 2020. godine u 12 časova.
Zbog trenutne epidemiološke situacije studenti će biti podeljeni u dve grupe.
Prva grupa – 12 časova, učionica 12 – studenti čija prezimena počinju sa A, B, Č, D, G, J, K, L.
Druga grupa – 12 časova, učionica 14 – svi ostali studenti.
Za kolokvijum se uči prvih 7 tema sa platforme Moodle.
Forma kolokvijuma su kraća pitanja, kratka objašnjenja, ključne podele, dopune.
Novi Sad, 21.11.2020.
Prof. dr Dragoljub Jovičić
Asistent Dragana Gašević
15. novembra 2020.
Obaveštenje o predavanjima iz KANALA MARKETINGA
Predavanja iz KANALA MARKETINGA
Dragi studenti,
S obzirom na lošu epidemiološku situaciju i nemogućnost održavanja nastave u školi, obaveštavam vas da ću predavanja od 17.11.2020., realizovati svakog utorka, preko Zoom aplikacije od 12:10 (od dvanaest sati i deset minuta).
Podaci za prijavu:
https://zoom.us/j/98475988939?pwd=M1pDUkR5VE5PemM4YWhUME5yMzJQQT09
Meeting ID: 984 7598 8939
Passcode: DJYF2e
Srdačan pozdrav, prof. Jovičić
15. novembra 2020.Obaveštenje o nastavi iz SAVREMENOG TRŽIŠNOG POSLOVANJA
Predavanja iz SAVREMENOG TRŽ. POSL.
Dragi studenti,
S obzirom na lošu epidemiološku situaciju i nemogućnost održavanja nastave u školi, obaveštavam vas da ću predavanja i vežbe od 20.11.2020., realizovati svakog petka, preko Zoom aplikacije od 09:00 (od devet sati).
Podaci za prijavu:
https://zoom.us/j/92193277169?pwd=bWhJcHpLM3oxQ3NVZlVpcVFxYjJDQT09
Meeting ID: 921 9327 7169
Passcode: tmGq2w
Srdačan pozdrav, prof. Jovičić
9. novembra 2020.Obaveštenje o predavanjima iz KANALA MARKETINGA
Poštovane kolege,
U skladu sa današnjim obaveštenjem Škole, o organizaciji nastave tokom ove sedmice, obaveštavam vas da će, umesto predavanja u utorak u prostorijama Škole, predavanja iz KANALA MARKETINGA biti realizovana sutra, 10.11.2020., u utorak, u istom terminu, sa početkom u 12:10 preko aplikacije Zoom.
Podaci za prijavu su:
https://zoom.us/j/92454591590?pwd=Z0FtN1lrK0UrODFFZmNvd0cwKzVsZz09
Meeting ID: 924 5459 1590
Passcode: 62BffE
Srdačan pozdrav, prof. Jovičić
09.11.2020.
9. novembra 2020.Obaveštenje o predavanjima iz SAVREMENOG TRŽ. POSL., 09.11.2020.
Poštovane kolege,
U skladu sa današnjim obaveštenjem Škole, o organizaciji nastave tokom ove sedmice, obaveštavam vas da će, umesto predavanja u petak u prostorijama Škole, predavanja iz SAVREMENOG TRŽIŠNOG POSLOVANJA biti realizovana u istom terminu, u petak 13.11.2020., sa početkom u 9:00 sati, preko aplikacije Zoom.
Podaci za prijavu su:
https://zoom.us/j/96206905454?pwd=MlBqQnl4bXNsTk9hS09KbXZxdE4zUT09
Meeting ID: 962 0690 5454
Passcode: Bf4fP5
Srdačan pozdrav, prof. Jovičić
09.11.2020.
5. novembra 2020.Termini predavanja iz KANALA MARKETINGA i SAVREMENOG TRŽ. POSL., 05.11.2020.
Obaveštavaju se studenti da prof. Jovičić drži predavanja u sledećim terminima:
KANALI MARKETINGA, utorak, 12:10 – 12:55, učionica 12.
SAVREMENO TRŽ. POSL., petak, 9:00 – 11:00, učionca 11.
3. novembra 2020.Obaveštenje za studente 03.11.2020.
Obaveštavaju se studenti da je Udžbenik iz predmeta Kanali marketinga dostupan na platformi Moodle.
Pored toga, napominjemo da studenti poštuju smernice koje su navedene za izradu seminarskog rada, s obzirm na činjenicu da, u skladu u trenutnim okolnostima, nije predviđena usmena prezentacija i odbrana seminarskih radova
24. oktobra 2020.Obaveštenje – Vežbe iz predmeta Kanali marketinga
Obaveštavaju se studenti da će se vežbe iz predmeta Kanali marketinga kod asistentkinje Dragane Gašević održati u utorak, 27. 10. 2020. godine, u učionici 12, sa početkom u 11:15.
16. oktobra 2020.Obaveštenje za predmet SAVREMENO TRŽIŠNO POSLOVANJE
Drage koleginice i kolege,
Obaveštavam Vas da predavanja, vežbe i testove iz predmeta SAVREMENO TRŽIŠNO POSLOVANJE i dalje možete redovno pratiti preko Moodle platforme, a da ću pored toga petkom, od 09:00 do 11:00, u učionici br. 11 držati uživo predavanja, tako da svi oni kojima nisu dovoljna onlajn predavanja mogu slobodno doći. Ukoliko imate potrebe za konsultacijama, možete doći do mene i svakog utorka od 10:00 do 12:00 sati, u kabinet 37, ili me takođe utorkom kontaktirati onlajn, preko Zoom aplikacije u terminu od 17:00 do 18:00 sati.
Želim Vam dobro zdravlje i da uspešno savladate programom predviđeno gradivo i položite kolokvijum i ispit iz SAVREMENOG TRŽIŠNOG POSLOVANJA.
Prof. Dragoljub Jovičić
16. oktobra 2020.Obaveštenje za predmet KANALI MARKETINGA
Drage koleginice i kolege,
Obaveštavam Vas da predavanja, vežbe i testove iz predmeta KANALI MARKETINGA i dalje možete redovno pratiti preko Moodle platforme, a da ću pored toga utorkom, od 12:10 do 12:55, u učionici br. 12 držati uživo predavanja, tako da svi oni kojima nisu dovoljna onlajn predavanja mogu slobodno doći. Ukoliko imate potrebe za konsultacijama, možete doći do mene i svakog utorka od 10:00 do 12:00 sati, u kabinet 37, ili me takođe utorkom kontaktirati onlajn, preko Zoom aplikacije u terminu od 17:00 do 18:00 sati.
Želim Vam dobro zdravlje i da uspešno savladate programom predviđeno gradivo i položite kolokvijum i ispit iz KANALA MARKETINGA.
Prof. Dragoljub Jovičić
8. oktobra 2020.Obaveštenje on-line nastava na predmetu Kanali marketinga
VISOKA POSLOVNA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA NOVI SAD
Predmet: KANALI MARKETINGA
Školska godina:2020/2021
Poštovane kolege,
S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju i preporuku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja u narednom periodu nastava će se odvijati on-line te Vas molimo da redovno pratite sva obaveštenja i materijale iz predmeta Kanali marketinga.
Svake sedmice, počev od utorka, 13. oktobra 2020., na platformi Moodle biće Vam dostupni materijali za učenje (predavanja, vežbe i test).
Možete ostvariti maksimalno 55 predispitnih poena:
- Kolokvijum
Boduje se sa maksimalno 30 poena (minimum za prolaz je 16 poena).
Kolokvijum ćete polagati u prostorijama škole, najverovatnije u utorak, 1. decembra 2020. godine, u terminu predavanja, a o tome ćete blagovremeno imati detaljne informacije.
Na kolokvijumu ćete polagati gradivo koje se odnosi na prvih sedam sedmica.
Pre kolokvijuma imaćemo jedan susret u Školi (ukoliko epidemiološka situacija bude zadovoljavajuća), u formi mini predavanja, kako bi mogli da razjasnimo eventualne nejasnoće i uradimo pripremu pred kolokvijum. O tome ćete takođe biti blagovremeno informisani.
- Aktivnost
Boduje se sa maksimalno 10 poena.
Poene za aktivnost dobijaćete na osnovu izrade testova koji će biti dostupni svakog utorka. Predlažemo Vam da prvo pročitate materijal sa predavanja i sa vežbi te nakon toga da pristupite izradi testa kako bi uspešno rešili test. Pitanja u testu su jednostavna i odnose se na ključne stvari koje su vezane za konkretnu lekciju.
- Seminarski rad
Boduje se sa maksimalno 10 poena.
Za teme seminarskih radova obratiti se asistentkinji Dragani Gašević putem e-maila draganag.vps@gmail.com, do kraja oktobra 2020. godine.
- Prisustvo
Vrednuje se sa maksimalno 5 poena.
Da bi ostvarili poene za prisustvo potrebno je da učestvujete u minimum 50% aktivnosti, odnosno da uradite minimum 8 testova u toku semestra.
Naš dobronamerni predlog i savet je da u kontinuitetu pratite gradivo kako bi isto što lakše savladali, ali i da bi na vreme reagovali ako imate nekih poteškoća prilikom učenja. Možete nam se obratiti putem naših e-mail naloga, a takođe u terminima konsultacija u Školi ili u terminima on-line konsultacija.
U nadi da ćemo svi zajedno uspešno privesti semestar kraju srdačno Vas pozdravljamo.
Prof. dr Dragoljub Jovičić
Asistent Dragana Gašević
Novi Sad, 08.10.2020.
8. oktobra 2020.
Obaveštenje on-line nastava na predmetu Savremeno tržišno poslovanje
VISOKA POSLOVNA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA NOVI SAD
Predmet: SAVREMENO TRŽIŠNO POSLOVANJE
Školska godina:2020/2021
Poštovane kolege,
S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju i preporuku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja u narednom periodu nastava će se odvijati on-line te Vas molimo da redovno pratite sva obaveštenja i materijale iz predmeta Savremeno tržišno poslovanje.
Svake sedmice, počev od petka, 11. oktobra 2020., na platformi Moodle biće Vam dostupni materijali za učenje (predavanja, vežbe i test).
Možete ostvariti maksimalno 65 predispitnih poena:
Kolokvijum
Boduje se sa maksimalno 40 poena (minimum za prolaz je 21 poen).
Kolokvijum ćete polagati u prostorijama škole, krajem novembra 2020. godine, u terminu predavanja, a o tome ćete blagovremeno imati detaljne informacije.
Na kolokvijumu ćete polagati gradivo koje se odnosi na prvih sedam sedmica.
Pre kolokvijuma imaćemo jedan susret u Školi (ukoliko epidemiološka situacija bude zadovoljavajuća), u formi mini predavanja, kako bi mogli da razjasnimo eventualne nejasnoće i uradimo pripremu pred kolokvijum. O tome ćete takođe biti blagovremeno informisani.
Aktivnost
Boduje se sa maksimalno 10 poena.
Poene za aktivnost dobijaćete na osnovu izrade testova koji će biti dostupni svakog petka. Predlažem Vam da prvo pročitate materijal sa predavanja i sa vežbi te nakon toga da pristupite izradi testa kako bi uspešno rešili test. Pitanja u testu su jednostavna i odnose se na ključne stvari koje su vezane za konkretnu lekciju.
Seminarski rad
Boduje se sa maksimalno 10 poena.
Za teme seminarskih radova možete mi se obratiti na mejl: djovicic@uns.ac.rs, do kraja oktobra 2020. godine.
Prisustvo
Vrednuje se sa maksimalno 5 poena.
Da bi ostvarili poene za prisustvo potrebno je da učestvujete u minimum 50% aktivnosti, odnosno da uradite minimum 8 testova u toku semestra.
Moj dobronamerni predlog i savet je da u kontinuitetu pratite gradivo kako bi isto što lakše savladali, ali i da bi na vreme reagovali ako imate nekih poteškoća prilikom učenja. Možete mi se obratiti putem e-maila, a takođe u terminu konsultacija u Školi ili u terminu on-line konsultacija.
U nadi da ćemo svi zajedno uspešno privesti semestar kraju srdačno Vas podravljam.
Prof. dr Dragoljub Jovičić
Novi Sad, 08.10.2020.
Obaveštenje o izradi, predaji i odbrani seminarskih radova za predmete koje studenti polažu kod profesora dr Dragoljuba Jovičića
Obaveštavaju se studenti da seminarske radove treba da predaju ili pošalju na mejl asistentkinji najkasnije tri sedmice pre izlaska na ispit.
Nakon čitanja rada i sugestija u vezi sa eventualnim korekcijama rada od strane asistenta, student dolazi na usmenu odbranu seminarskog rada, najkasnije na poslednje konsultacije pre ispita.
Za sva pitanja stojimo na raspolaganju.
Novi Sad, 01.06.2020.
Prof.dr Dragoljub Jovičić
Asistentkinja Dragana Gašević
25. novembra 2019.Kolokvijum Savremeno tržišno poslovanje
Obaveštavaju se studenti koji predavanja iz predmeta Savremeno tržišno poslovanje slušaju kod profesora dr Dragoljuba Jovičića da će kolokvijum biti organizovan 2. decembra 2019. godine (ponedeljak), sa početkom u 12:10 časova, učionica 13, Liman.
25. novembra 2019.
Kolokvijum Kanali marketinga
Obaveštavaju se studenti koji predavanja iz predmeta Kanali marketinga slušaju kod profesora dr Dragoljuba Jovičića da će kolokvijum biti organizovan 4. decembra 2019. godine (sreda), sa početkom u 08:30 časova, učionica 9, Liman.
22. septembra 2019.
Obaveštenje o predispitnim poenima
Studenti koji nemaju dovoljan broj predispitnih poena potrebno je da blagovremeno uzmu temu za seminarski rad kako bi isti odbranili na poslednjim konsultacijama pred ispit.
14. novembra 2018.Kolokvijum iz predmeta Marketing
Kolokvijum iz Marketinga (za studente koji slušaju predmet u tekućem semestru kod prof.dr Dragoljuba Jovičića) održaće se 20.11.2018., sa početkom u 10:20, Liman, A2.
22. oktobra 2018.MENADŽMENT NABAVKE – rezultati ispita 19.10.2018.
ISPIT SU POLOŽILI
Marić Nikola – 20 bodova
Milev Nenad – 26 boda
ISPIT NISU POLOŽILI
Ćorac Bojana – 13 bodova
Kukučka Maja – 10 bodova
UPIS OCENA I UVID U RADOVE U UTORAK 23.10.2018. U KABINETU BR. 37 OD 9:30 DO 10:30
3. jula 2018.