Omogućiti studentima razumevanje neophodnosti tržišnog komuniciranja u savremenim uslovima poslovanja. Studenti treba da steknu teorijska i aplikativna znanja iz oblasti tržišnog komuniciranja kako bi bili u stanju da planiraju i implementiraju promotivne instrumente u komunikaciji sa tržištem, odnosno potrošačima. Studenti se osposobljavaju za samostalno i timsko osmišljavanje promotivnih aktivnosti u organizacijama.
Savladavanjem gradiva iz ovog predmeta studenti će steći sledeće kompetencije:
• temeljno poznavanje i razumevanje tržišne (marketing) komunikacije,
• sposobnost rešavanja konkretnih komunikativnih problema uz upotrebu savremenih marketing metoda i postupaka,
• sposobnost povezivanja i primenu osnovnih znanja iz oblasti menadžmenta i psihologije,
• sposobnost praćenja i primene novih tendencija u struci,
• sposobnost razvoja veština i spremnosti u upotrebi znanja u području tržišnog komuniciranja.
Teorijska nastava
• Promene u marketing komunikacijama.
• Sistem tržišnog (marketing) komuniciranja.
• Psihologija tržišnog komuniciranja.
• Vođenje aktivnosti tržišnog (marketing) komuniciranja.
• Uloga promotivnih aktivnosti.
• Ekonomska propaganda.
• Online i offline oglašavanje.
• Lična prodaja.
• Unapređenje prodaje.
• Ekonomski publicitet.
• Marketing odnosi sa javnošću.
• Direktan marketing.
• Društvena odgovornost tržišnog komuniciranja.
Praktična nastava
• Vežbe, analize studije slučaja
Salai, S., & Jovičić, D. (2010). Tržišno komuniciranje (integrisano marketing komuniciranje). Novi Sad: Visoka poslovna škola strukovnih studija Novi Sad.
Vračar, D. (2010). Strategije tržišnog komuniciranja. Beograd: CID Ekonomski fakultet Beograd.