Функција | Координатор за информациони систем |
Звање |
Асистент |
vana.colic@vps.ns.ac.rs | |
Кабинет | КАБИНЕТ 29 |
Консултације | |
Онлајн консултације |
Понедељак 16:00-19:00, Среда 9:00-12:00 https://us05web.zoom.us/j/3775597625?pwd=Z01zcFViWkcybUFNcnhUT01MSXpQdz09 |
Вана Цолић

Рођена 1993. године у Новом Саду, где је завршила основну школу „Петефи Шандор“ и гимназију „Светозар Марковић“.
Основне академске студије – дипломирани професор математике, завршила је 2016. године на Департману за математику и информатику, на Природно – математичком факултету Универзитета у Новом Саду.
Мастер академске студије из области теоријске математике и примена завршила је 2017. године на Математичком факултету Универзитета у Београду.
Првобитно радно искуство (2018-2021) стиче у приватној гимназији Е-гимназији у Новом Саду, као наставник математике.
Од 2019. до 2021. године, радила је у приватној основној школи Clever Junior School, као наставник математике, технологије и информатике на енглеском језику.
Студент је докторских студија на студијском програму Методика наставе математике, на ПМФ – у у Новом Саду.
30.08.2021. изабрана у звање асистента у области Квантитативна анализа на Високој пословној школи струковних студија у Новом Саду.
Colić, V. & Colić, V. (2022). Future Preschool Teacher Attitudes Towards Financial Literacy. In Robert Celec (Eds.), Contemporary Issues in Education 2021 (pp 27-43). Hamburg: Verlag Dr. Kovač GmbH.
Colić V. (2021). Pozitivne i negativne strane pet metodičkih pristupa u ranom matematičkom obrazovanju. U: N. Vulović, A. Mihajlović (ur.), Metodički aspekti nastave matematike 4 (str. 302-313). Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu.
Ercegovac, D., Kostić, S. & Colić, V. (2023) The analysis of the AP Vojvodina agricultural enterprises growth and development. In V. Bevanda (Eds.), 7th International Scientific Conference on IT, Tourism, Economics, Management and Agriculture – ITEMA (pp. 43-43). Varaždin: UdEkoM Balkan.
Colić, V. (2021). Savremene tehnologije i savremeni koncepti nastave u oblasti matematičkog obrazovanja. Pedagoška stvarnost, 2, 107-119.
Цолић, В. (2022). Финансијска писменост – како то раде најбољи. Норма, 1, 41-52.
Костић, С., Алавук, Ђ., Цолић, В. и Ерцеговац, Д. (2023). Анализа пољопривредне производње у АП Војводина и перспективе даљег развоја. Агроекономика, 52(101), 51-60.
Colić, V. i Ninkov, M. (2024). Šta utiče na finansijsku pismenost studenata?. Ekonomske ideje i praksa, 52, 75-86.
Colić, V. i Lončar, S. (2022). Finansijsko obrazovanje mladih u sistemu obrazovanja Republike Srbije. 1. Upravljanje izazovima savremenog poslovnog okruženja: Znanje – Digitalizacija – Inovativnost (25-25). Zlatibor: Visoka poslovna škola strukovnih studija u Novom Sadu.
Предавања
Вежбе
- ПРИМЕНА ИНФОРМАЦИОНИХ ТЕХНОЛОГИЈА (БОЛ. 17)
ПОСЛОВНА СТАТИСТИКА (БОЛ. 16)
ПОСЛОВНА СТАТИСТИКА (БОЛ. 17)
Испити
Материјали
МАТЕМАТИКА (БОЛ. 20 ДЛС)
- Додатни задаци за вежбу – Вежбе 12-13
- Додатни задаци за вежбу – Вежбе 10-11
- Додатни задаци за вежбу – Вежбе 8-9
- Додатни задаци за вежбу – Вежбе 6-7
- Додатни задаци за вежбу – Вежбе 4-5
- Додатни задаци за вежбу – Вежбе 1-3
ПРИМЕНА ИНФОРМАЦИОНИХ ТЕХНОЛОГИЈА (БОЛ. 17)
- Преглед освојених поена 07.06.2025.
- Обавештење у вези одбране семинарских радова
- Обавештење у вези полагања другог колоквијума
- Упутство за израду семинарског рада