Funkcija | Koordinator za informacioni sistem |
Zvanje |
Asistent |
vana.colic@vps.ns.ac.rs | |
Kabinet | KABINET 29 |
Konsultacije | |
Onlajn konsultacije |
Ponedeljak 16:00-19:00, Sreda 9:00-12:00 https://us05web.zoom.us/j/3775597625?pwd=Z01zcFViWkcybUFNcnhUT01MSXpQdz09 |
Vana Colić

Rođena 1993. godine u Novom Sadu, gde je završila osnovnu školu „Petefi Šandor“ i gimnaziju „Svetozar Marković“.
Osnovne akademske studije – diplomirani profesor matematike, završila je 2016. godine na Departmanu za matematiku i informatiku, na Prirodno – matematičkom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu.
Master akademske studije iz oblasti teorijske matematike i primena završila je 2017. godine na Matematičkom fakultetu Univerziteta u Beogradu.
Prvobitno radno iskustvo (2018-2021) stiče u privatnoj gimnaziji E-gimnaziji u Novom Sadu, kao nastavnik matematike.
Od 2019. do 2021. godine, radila je u privatnoj osnovnoj školi Clever Junior School, kao nastavnik matematike, tehnologije i informatike na engleskom jeziku.
Student je doktorskih studija na studijskom programu Metodika nastave matematike, na PMF – u u Novom Sadu.
30.08.2021. izabrana u zvanje asistenta u oblasti Kvantitativna analiza na Visokoj poslovnoj školi strukovnih studija u Novom Sadu.
Colić, V. & Colić, V. (2022). Future Preschool Teacher Attitudes Towards Financial Literacy. In Robert Celec (Eds.), Contemporary Issues in Education 2021 (pp 27-43). Hamburg: Verlag Dr. Kovač GmbH.
Colić V. (2021). Pozitivne i negativne strane pet metodičkih pristupa u ranom matematičkom obrazovanju. U: N. Vulović, A. Mihajlović (ur.), Metodički aspekti nastave matematike 4 (str. 302-313). Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu.
Ercegovac, D., Kostić, S. & Colić, V. (2023) The analysis of the AP Vojvodina agricultural enterprises growth and development. In V. Bevanda (Eds.), 7th International Scientific Conference on IT, Tourism, Economics, Management and Agriculture – ITEMA (pp. 43-43). Varaždin: UdEkoM Balkan.
Colić, V. (2021). Savremene tehnologije i savremeni koncepti nastave u oblasti matematičkog obrazovanja. Pedagoška stvarnost, 2, 107-119.
Colić, V. (2022). Finansijska pismenost – kako to rade najbolji. Norma, 1, 41-52.
Kostić, S., Alavuk, Đ., Colić, V. i Ercegovac, D. (2023). Analiza poljoprivredne proizvodnje u AP Vojvodina i perspektive daljeg razvoja. Agroekonomika, 52(101), 51-60.
Colić, V. i Ninkov, M. (2024). Šta utiče na finansijsku pismenost studenata?. Ekonomske ideje i praksa, 52, 75-86.
Colić, V. i Lončar, S. (2022). Finansijsko obrazovanje mladih u sistemu obrazovanja Republike Srbije. 1. Upravljanje izazovima savremenog poslovnog okruženja: Znanje – Digitalizacija – Inovativnost (25-25). Zlatibor: Visoka poslovna škola strukovnih studija u Novom Sadu.
Predavanja
Vežbe
- PRIMENA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA (BOL. 17)
POSLOVNA STATISTIKA (BOL. 16)
POSLOVNA STATISTIKA (BOL. 17)
Ispiti
Materijali
MATEMATIKA (BOL. 20 DLS)
- Dodatni zadaci za vežbu – Vežbe 12-13
- Dodatni zadaci za vežbu – Vežbe 10-11
- Dodatni zadaci za vežbu – Vežbe 8-9
- Dodatni zadaci za vežbu – Vežbe 6-7
- Dodatni zadaci za vežbu – Vežbe 4-5
- Dodatni zadaci za vežbu – Vežbe 1-3
PRIMENA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA (BOL. 17)
- Pregled osvojenih poena 07.06.2025.
- Obaveštenje u vezi odbrane seminarskih radova
- Obaveštenje u vezi polaganja drugog kolokvijuma
- Uputstvo za izradu seminarskog rada